tisdag 6 maj 2014

Fotografier


Sitter här och klickar på datorn, fixar bilder & fotografier som jag tagit senaste månaderna, sjukt mycket är det att gå igenom, men det håller tankarna på plats ett tag iallfall..

Varit hemma från jobbet idag & igår. Känner att jag inte orkar träffa alla barnen på jobbet ännu, inte efter det som hänt. Brister bara i gråt. Alla är ju som i samma ålder..
Tog en lång promenad igår, först förbi jobbet och berätta att jag inte klarar av att ha simundervisning för tillfället så jag sjukskrev mig.
Skulle berätta kort vad som hänt, men jag han bara tänka på det så brast de.. Tårarna föll efter kinderna och alla frågade men vad har hänt..
Jag sa bara att en släkting gått bort och jag orkade inte vara där just då.
Sedan gick jag runt träsket som är där, mot supermarket, ner efter vattnet mot djurmagazinet, förbi korsningen och mot godisarenan, upp vid korsningen vid väktarskolan och sedan mot rondellen Garnis, sedan vidare mot dollarhållet och hem till Garnisonsgatan..

Ska dit en sväng alldeles strax, alldeles nu, för nu gick larmet "Börja Gå" ska göra formgjutna proppar till öronen.. Sen blir det att gå lite, också för att hålla tankarna i schack..

Här är en bild av 120 st som jag tog på brasan i Bjässand, 30 April 2014..



Nu ska jag kila..
Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar