måndag 26 maj 2014

Röstat!

Igår så röstade jag för andra gången i mitt liv..
Är dock inte så insatt i något av vad politik heter.. Men kändes rätt att rösta som jag gjorde.
Jag tänker inte skriva mer om det här för jag är så sjukt less på all politik som skrivs överallt.. Gaaah!
Speciellt då man inte är insatt i något..
Visst det är awesome att andra är det men just nu så är det bara politik i ens facebook-flöde.. Vad hände med alla gulliga hundar & sånt.. :) Haha.. Aja, de kommer väl tillbaka vilken dag som helst! :)

Imorgon ska jag & Dike gå till Bodenbo och säga att de faktiskt får ta & ge våra grannar ovan oss en varning..

Förra året hade de deras kanin på balkongen, och de bara föll skit ner på våran balkong hela tiden, hö & bås var överallt.
Vi hade dessutom köpt en ny balkongmatta som då all skit hamnade på.. jävligt äckligt.. Jag ringde till Bodenbo 3 gånger och inget hände för när jag ringde 4e gången då fick jag tydligen prata med den som har hand om de.. De hade alltså bara ignorerat de 3 första gångerna jag ringt..
Fick även en coccosnöt på balkongen!!?? Wtf liksom?
Vi bor ju på 6:e våningen näst högst upp och det finns inte en chans att den kan komma någon annanstans ifrån..

I år så är cigarettfimpar problemet! Så JÄVLA äckligt!!!
Dessutom så har de landat på dynorna till våra nya utemöbler, tänk om de börjat brinna eller nått?!
De är sjukt så de får hålla på..

Förra sommaren satt jag ute på balkongen också och hade de så skönt, sen helt plötsligt mitt i allt flyger de damm & skräp över mig och i ögonen.. Den jävla tanten dammar mattorna!
Sjukt less!

Fattar inte vad problemet är där uppe, och varför får de ingen varning?!!





Första & sista bilden är från förra året, mitten bilden är bara några dagar gammal.
Nu får de faktiskt ta & göra något åt de där!

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar