lördag 17 maj 2014

Harads

Sitter i vid köksbordet i Harads och skriver ett par rader på datorn, har just kollat igenom en del bilder som jag tagit, tänkt ta och framkalla en del bilder snart.

Har inte haft ork att skriva på en vecka nu.. men ni som varit in och läst tidigare kanske förstår varför..



I helgen ska jag måla, att måla gör mig verkligen gott i själen.. Att stänga in sig i garaget med hög musik och precisionsmålning.. Förra helgen gick jag ut och började måla vid 12 och slutade vid ca 24.. Sedan lika på söndagen typ.. Lär väl bli så i helgen också..
Kanske lägger upp lite bilder då allt är klart sen..
Slit & målarkläder, Musikgymnasiet tröjan fick äntligen ett bra användningsområde..
Så sjukt glad att det är över (de 3 åren på estet).. Sång är väl det enda man saknar & en del lärare!
Veckan har varit sådär. Måndagen-onsdag kändes riktigt tunga med ett par panikattacker både på jobbet och efteråt..
Haft en hel del mardrömmar som varit riktigt jobbiga, vaknat i gråt och mått dåligt i dagar av att tänka på dem.. Sjukt jobbigt vad hjärnan ska hitta på då man sover..

Sedan torsdag & fredag var lite bättre men känns endå sådär.. Frågade än en gång om det skulle gå att få jobba på en annan rad då den är ledig men det passade inte.. vilket suger, då jag trivs mycket bättre på den raden, både för att jag jobbat på den innan och för att jag får jobba med några jag tycker om extra mycket, nog för att jag tycker om alla men man har ju de som är nära och de som i princip bor i ens själ..

Den 28 Maj ska vi börja på skift, det har blivit lovat att allt ska vara klart för öppning av motionsbassängen då..
Sedan var det någon dag innan midsommar som det var siktat på att vara klart i äventyret.. Hoppas verkligen att det håller..

Nu ska jag bara vara och hoppas på att man kan slappna av lite i helgen.

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar