lördag 24 maj 2014

Min födelsedag!



Den började lite tråkigt, med en sjukskrivning på 2 veckor, men det är för mitt eget bästa, behöver lite tid att pusta ut och faktiskt andas lite emellan all stress..

Har fått nån maginflammation, vet inte riktigt var det innebär men ska ta & googla och se om man får något vettigt svar.. Läkaren har klämt & känt på magen och tagit ett par prover, fick även hem 3 prover som jag ska göra hemma..
Jag har haft såhär länge men ibland blir det värre & värre. Kan inte äta utan att strax efter få illamående & sjukt ont i övre delen av magen och en hel del mer.. men vill inte skriva allt på bloggen som jag hoppas ni accepterar..

Aja, det var den dåliga biten..
Sedan fick jag följa med farsan och umgås med han, det är alltid lika kul.
Jag köpte även nå begravningskläder jag ska ha till veckan.. Begravning på onsdag & fredag så det blir en tung vecka.

När vi kom hem till mig sedan så käkade vi tårta och jag fick öppna ett par presenter, Fick pengar av Farmor, farfar & morfar. Även av farsan (med en hint om att de var "presentkort" för min spruckna bilruta). :)
En Tangle teezer av syrran eftersom hon vet att jag jämt har tjorvigt hår och typ aldrig borstar det.. :)
Av Morsan skulle jag få välja vilka blommor jag ville ha från hennes trädgård till min balkong, idag/imorgon.
Hjärtat gav mig en vacker blombukett, vilket är bland det bästa man kan få i present, tycker det är en sån fin gammaldags gest! <3

Fick inte bara en blombukett utan även smycken från Rock by Sweden, Laila Bagge ni vet.. Ett par örhängen & ett armband, en parfym från Escada (dock fick jag byta det mot ett tillgogokvitto eftersom jag hade den redan), sedan fick jag en ansiktskräm från Lancome & en gift med mascara, sminkborttagning & nån reducer.. :)

Tror jag fick med allt.. :)

Produktbilderna är lånade från google.

 





Tusen tack alla ni som gjorde min födelsedag!
Så mycket bättre än förra året, tur det inte är så farligt att fylla år, ÄN!

Måste bara slänga in ett grattis till syrran också som klarade delprovet för frisör! En stolt syster har du!

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar