fredag 23 maj 2014

Livräddningsprov..


Vi ska ju ha vikarie utbildningar på jobbet..

- JUST NU SÖKER VI EXTRAPERSONAL TILL NORDPOOLEN! -

Förkravet för att jobba som badvärd på Nordpoolen är god simförmåga. Vi kommer därför hålla simtester enligt SLS Guldbojjen:
http://www.sbff.se/upload/Dokument/Rekrytering/Intyg%20Guldbojen%20Sbff%20121107.pdf

Man kan komma och göra simtesterna under öppettider mellan 29/5 - 6/6.

Maila CV samt tiden ni vill komma och göra simprovet till nordpoolen.info@boden.se

Om ni har några frågor tveka inte att maila eller skicka ett PM!

Med vänliga hälsningar,
Nordpoolen




Kände att jag var tvungen göra livräddningstestet också..
Bara den delen man ska klara på 1.50 minuter. Simma 25m, följt av plocka upp docka på 3,8m djup, följt av bogsering av docka 25m utan livboj.

Andra delen man ska klara på 8 minuter är: Simma valfritt 100m, följt av 50m med livboj, följt av 50m bogsering av jämnstor kamrat i livboj.



S-O kallar mig Tezziatorn (inside-joke) och han står även för filmningen.. :)

Behöver träna mer på min crawlteknik, känner jag då jag ser detta.. :)

Jag klarade det på 1.02 min...
Under alla mina simtest så ser jag en förbättring, första gången jag gjorde ett låg tiden på 1.05 min.
Nästa 1.03
1.03
1.03
1.03
1.03
1.02
1.02

 Har ett svagt minne av att jag klarat 1.01 också men hittade inte pappret där jag skrivit det så skrev inte med det här.. Siktar på att få en blank tid. 1.00 min snart!


Frusen efter massa simundervisning.
Simma lugnt & släng iväg en ansökan om du känner att det är något jobb för dig, simundervisning med barn, service, badbevakning, städ & simning såklart!



Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar