fredag 1 december 2017

Årets julkalender LUCKA 1

Min julkalender iår är att ta till vara på ett ögonblick i vardagen, jag vet inte vad de är förens de händer så de innebär att jag inte vet när under dagen jag får min lucka! 
Spännande kommer det bli! 

Ser framemot att vänta på något varje dag, något att få t8a vara på.

Lucka 1

Idag blev det renarna som visade sig hos 
oss för första gången. Framför min uppfart. Jag fick stanna upp, (även stanna bilen) och titta på dem.

Jag kom på idéen om denna kalender när jag såg renarna, jag har funderat flera veckor på något roligt som kalender men inte kommit på nått som var YES! De ska jag göra. :) 

Detta kommer få mig att stanna upp 1 gång om dagen i min heltiska vardag, så förhoppningsvis ger den mig något positivt i efterhand också.


Vad är din lucka idag?



Ha de bra! 
Kram
Tezz 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar