måndag 11 december 2017

Lucka 11

Lucka 11:
Lucialängtan.

Finns inget som får mig att känna julstämning som lucia, all sång och tända ljus i mörkret. Så underbart fint!
Längtar lite extra nu också för att jag ska få se mina grymt duktiga simträningselever visa upp sitt luciatåg vi övat på. 
Så på onsdag 16:30 måste ni vara på badhuset och se vad duktiga dom är och fira lucia med oss, vi kommer även bjuda på glögg & pepparkakor. 😍


Måste bara dela med mig om en serie jag sett, finns bara 1 säsong på Viaplay, den heter Absentia. Såg klart 8,5 avsnitt igår och restrerande 1,5 avsnitten idag. Väldigt spännande serie, speciellt om man vill att de händer saker hela tiden men en vanlig film är lite tråkigt för man vill se mer men inte vill se massor av säsonger hur länge som helst. 


Nu blir de snart sova, gode trött efter att varit i baddräkt från 9:50-17:30 idag.. Är ju som ingen idé byta om heller när man har en rast på 30 min å sen ska ner i bassängen igen.. 😂 Sånna dagar är de perfekt att sitta i bastun & värma sig på rasten sin.. :) 

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar