fredag 8 december 2017

Lucka 8

Idag var jag helt säker på att dagens lucka skulle vara att få åka flygplan.. Men så blev det inte. 
Efter jag & Helena ätit på Arlanda och jag fått träffa nytillskottet och ska göra klart affären nämner hon en liten detalj som jag inte visste om!

Så där öppnades lucka 8: Finaste vänner! 
Sitter på Arlanda å glädjegråter vid ett uttag där jag sitter och laddar telefonen. Jag är så överväldigad. 
Jag har verkligen världens finaste människor runt mig i min närhet, även om man inte ses allt för ofta så är ni där! Så fruktansvärt glad att just jag får ha er som vänner, att ni hittat på något sånt här! 
Tusen tack!
ÅSA, CAMILLA, MARIA, LOTTA
♡♡♡



Känslan att bli överraskad såhär alltså ♡♡
Snart kommer nog någon å ska försöka trösta mig för att jag glädjegråter.
Tack för att ni tänker på mig och mina skatter ♡

Nu inväntar jag & Gaia på planet hem, hem till allt snökaos, för här finns de inte en snöflinga så långt ögat kan nå..

Ha de bra!
Kram
Tezz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar