lördag 2 december 2017

Lucka 2

Ta tillvara på en händelse - julkalender!



Lucka 2 
Idag fick jag öppna lucka två, det visade sig att i all hast och stress så råkade jag åka 1 timme för tidigt till Boden idag så jag funderade på hur jag skulle ta tillvara på den tiden.. tänkte att ev sover jag i bilen eller till syrran.. men så blev det inte! 
Jag slängde iväg ett sms till Emelie! Och skrev: sover hon? (Lite internt så har jag å Enelie väldigt många minnen om att jag ska försöka väcka henne) med tanke på det så väntade jag inget direkt svar men bara nån sekund senare kom ett sms tillbaka: Jaa! Hon var vaken! 
Så jag fick ta vara på ögonblicket och träffa en mycket God vän! 
Det första vi gör när vi ses så ger vi varandra en sån kram att kinderna blir bulliga som på en michellingubbe.. 😂
Hon följde på kattensdag och fick en jättebra & jötteGLAD start på dagen! 

Lucka 2 var alltså en spontan träff med Emelie! ♡

Vad var eran lucka idag? 

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar