lördag 9 december 2017

Lucka 9

Jag måste säga att det varit en svår dag att stanna upp å ta till vara på en lucka.
Men när jag tänker på dagen så är det en sak som fick mig att börja skratta.. 

Lucka 9:
Snö 

Snö, ja varför är de dagens lucka.. Jo såhär är det, jag hade varit på Coop (i Harads såklart) och vi parkerade bilen ute vid vägen.. därifrån å in till gångbanan brukar de alltid finnas en upptrampad liten stig.. 
Idag fanns inte det.. så jag gick runt när jag skulle in i affären men när jag skulle tillbaka till bilen hade jag glömt bort det förns jag kommer fram till snödrivan.. 
Inte ids jag vända å gå runt så jag börjar trampa upp stigen.. tänkte fler kommer ju också dra nytta av den sen.. Haha..  
När jag trampat så jag ska slippa få snö i skorna så går jag över.. Men sjunker å får snö i skorna.. sedan halkar jag o glider som om jag hade skridskor under fötterna ut på parkeringen.. Haha 
Tänker alltid på alla som säger "tänk om någon såg mig" när något sådant händer mig, för de är så sjukt kul.. Vad gör egentligen lite snö i skorna, och massa skratt att dela med sig? 😂



Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar