torsdag 24 januari 2013

Äntligen Helg!!

Hallllloooo!
Var ju med i Boden Guiden denna månad, här är en annan bild som togs vid samma tillfälle! Riktigt läcker gammal Volvo PV :)

Nu är det äntligen helg! Som jag längtat! Ledig hela fredag, lördag och söndag! :)

Har hunnit med ett träningspass med Madde idag, cyklade lite, styrketränade och avslutade med crosstrainer och gjorde sånna där benlyft.. Vet inte vad de heter, men man ligger på rygg o lyfter upp benen och en kompis står och puttar ner dem.. Orkade hela 50 stycken! :) Får se hur mycket man orkar nästa gång, tycker de är ganska kul.. Men blir ju jobbigt efter ett tag..
 
*Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra under dagen, men ungefär mellan kl. 15-18 ska jag träffa morsan då hon slutar jobbet och då fara på Nordpoolen och simma/träna med henne. :)
Sedan på kvällen ska jag kanske hitta på något med Linnéa, om hon nu ser att jag smsat henne! :)
Annars får jag helt enkelt hitta på något annat...

*Lördag morgon ska jag träna med Madde igen vid 11 tiden! ÅHH så kul det är att ha kommit igång med träningen, vill bara träna, träna, träna! Får väl se vad de blir då!
Resterande av lördagen är oplanerad, men vill hitta på något.. Men vet inte riktigt vad.. Någon kanske har något kul förslag? :)

*Söndag så får de väl kanske bli en degdag eller nått, ska kanske ta en prommenad med illerpiller!


Ni skulle se min katt just nu, jag tror inte han är riktigt frisk, han försöker just i denna stund krypa in i min tröja samtidigt som han jamar, men de går inte riktigt som han vill.. haha! :)
Nu ska jag surfa runt lite på datorn... :)

Ha de!
Tezz


2 kommentarer:

  1. JAG SÅG!! Tillslut... Men JAG SÅG och det är de som räknas.. ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja de är klart! :) Som tur är du inne på internet och kikar på mig så jag kan påminna dig! ;) hehe

      Radera