torsdag 24 januari 2013

Dags att sova!

Godnatt på er alla Nattugglor!
 
Nu börjar det bli dags avv sova, ska ju upp klockan 06:00 för att ta mig till jobbet och börja 06:30..
 
Mitt underbara jobb! :)
 
Jag som skulle lägga mig tidigt, aja, så går de när man är nattuggla och sätter sig vid datorn och kommer på något intressant att göra.. Till exempel att bygga upp en blogg!
Imorgon så blir det alltså jobb, börjar med städ sen blir det massa simundervisning - roligt! :)

Efter jobbet ska jag väl ner i gymmet en sväng och träna lite grann, känns bra att ha kommit igång med träningen. Man har som inte haft orken och lust att börja, men helt plötsligt en dag fanns den där! Så nu har jag gått från Zero i träning till ca 3 pass /vecka!
Beach 2013 kanske.? Nej, så ska jag inte säga.. kommer säkert ge upp isåfall.. :) Ska väl lyckas gå ner något kilo iallafall och bygga upp lite muskler..
 
Nej! Nu är de verkligen dags för dejt med kudden för Tamook (min katt) har börjat med sitt kvällsbus!

Nu får ni sova så gott för de ska minsann jag, i hela 5 timmar om jag somnar om 5 minuter ungefär!

Natti natt!

Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar