onsdag 30 januari 2013

Lägenhet!

Hej hej!

Igår kom Dike hit! Då blev jag jätte glad, dessutom riktigt kul då man är ledig idag också så man hinner umgås.. Dock så har jag tvättstuga också men de är ju inte allt för jobbigt, speciellt då det är så kasst väder så man inte vill gå ut..

Klockan 00.01 inatt innan vi skulle sova så fick jag ett erbjudande på en ny lägenhet, Jippie!
Ligger 3a på den nu idags läget så det är 2 st andra som måste svara på erbjudandet innan den 5/2.. Hoppas de tackar nej så jag och Dick får fara och kolla på den! Hoppas den är riktigt fin och att vi då får den! Skulle vara så nice!
Om vi nu skulle få den så blir de flytt i Maj! Och denna lägenhet blir då ledig! En 2 rummare med kök på Sergenatsgatan, 100 steg från konsum svea! :)

Nu ska jag snabb städa lite i lägenheten och sen blir de mys resten av kvällen med älskling!
 

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar