fredag 25 januari 2013

God morgon kära fredag!

Godmorgon!

Idag är de fredag och jag är ledig!! Så underbart, vaknade ungefär för en tímme sen, drog mig i sängen lite sen tog man sig till duschen! Nu är de dags för lite smink..

 
Sådär! Dags att gå ut! :)
Nja.. Inte direkt så mycket smink kanske.. Det blev lite för mycket.. Ska nog bara ha lite mascara och kajal som vanligt! Orkar inte med så mycket mer.. Förut orkade man sminka massor, men man blir som lite bekväm då man inte behöver ha nå smink på jobbet, eller snarare inte kan ha så mycket..
Skulle ju se ut som en tvättbjörn inför alla skolklasser om man hade ansiktet fullt i smink! :)

Det som står på agendan idag är, boka tvätt-tid in på stan en sväng med en kompis sedan så ska jag med morsan till jobbet, ja se jag kan inte ens slita mig från jobbet en ledig dag!
 Ska iallafall simma eller träna med henne, sen på kvällen ska jag och Linnéa ses och ha lite tjejkväll! Ska bli jätte kul!

Ha en underbar fredag allihopa! :)
Kram
Tezz



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar