torsdag 24 januari 2013

Välkommen!

 
Hej & Välkommen till min blogg!
 
 


Kommer skriva allt möjligt i denna blogg, mest för att jag älskar att skriva då jag väl sätter igång! Kände att jag ville ha något nytt så varför inte en fin blogg att skriva i. Har nog med dokument på datorn med massa egna inlägg!

Jag - Tezz Strömberg
 
Hoppas ni kommer hitta i denna blogg, den är lite under konstruktion ännu! Men det ska iallafall vara ett par flikar här upptill där de ska gå att klicka in till lite mer information om mig, fotoalbum med massa bilder från olika årtal och händelser. Även en flik till en blogg som en iller skriver! Många mindre barn uppskattar bilder och lite berättelser ur hans synvinklar.
 
 
Ska skriva så mycket jag hinner med och orkar!

Hoppas ni följer mig!

Ha det bra!

Kram
Tezz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar