måndag 4 mars 2013

Kärlek!

10 saker jag älskar med dig!

Det finns så mycket mer att säga men så svårt att få ner allt i ord, orden räcker liksom inte till.
Jag vill vara med dig resten av mitt liv, du gör mig till den lyckligaste på jorden!

Älskar att vakna och det första jag ser när jag öppnar mina ögon är ditt ansikte till morgonsolen som skiner in mellan persiennerna.

Älskar att skratta, dela min glädje med dig, och höra din röst ljuda i mina öron.

Älskar att ha dig som står på andra sidan sängen och hjälper mig med småsaker som att sätta fast ett lakan eller bädda sängen.

Älskar att du hjälper mig nå upp till saker när du ser att jag kämpar och står på tå men bara nuddar med fingertopparna.

Älskar att du lägger armarna runt mig och håller om mig hårt då jag står och diskar eller lagar mat.

Älskar att se dig leka och busa med djuren, det värmer så i hjärtat att se dig så glad.

Älskar när jag får ett sms varje morgon och kväll där det står "Godmorgon/Godnatt" i någon gullig version.

Älskar att bara kunna ligga på soffan i dina armar och det enda jag behöver göra är att känna din varma kropp emot min.

Älskar att lägga mitt huvud mot ditt bröst och höra ditt hjärta slå.

Älskar när du säger att du älskar mig lika mycket som jag älskar dig!

Dick Andersson i mitt hjärta! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar