måndag 25 mars 2013

Musiiiiik :)

Hejhej!

Sitter & lyssnar på lite musik, Christina Aguilera står på spellistan.. Massa bra låtar! 

Har äntligen jobbat färdigt de 7 dagarna, nu blir de ledig i morgon.. Eller ja, ledig o ledig, måste tvätta och städa.. Sen blir de jobb onsdag + torsdag sedan så ska vi fara till Hatten för att fira påsk, blir en annorlunda påsk då vi inte är i Korsträsk, men någon gång måste man väl kunna göra något annat.. :)

Längtar såå.. Om 36 dagar så får vi nyckeln till VÅRAN nya lägenhet! :) Önskar de kunde vara om max 1 vecka, då skulle jag packa ner allt i denna riktigt snabbt, känner att de är tidigt o börja o packa ner ännu, är ju faktiskt 5 veckor kvar.. :)

Måste typ handla, tanka bilen & massa annat som kostar pengar så jag tycker lönen ska ramla in på kontot nu! :) Fick den där skatte-saken nu.. Skiiit, ville ju få tillbaka men istället får man betala tillbaka nästan 2000 kr.. :/
 Inte kul!

Nu ska jag fortsätta rulla tummarna ikväll för jag orkar verkligen inte göra någonting.. Nere/vetejvarför.NU


Här har ni spelningslistan jag lyssnar på! :)
http://www.youtube.com/watch?v=-ScjucUV8v0&list=PL65177A68F6FD61A1 

Lägger väl upp en bild också för att inlägget ska bli lite intressantare!
Älska röda läppar! <3
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar