måndag 18 mars 2013

I'm Back!

Hejhej!

Var ett tag sen jag skrev nu, men hade inte alls ork tidigare då jag var sjuk att skriva, men nu när jag är frisk är de ingen ursäkt längre. So Now I'm back!

Min helg: Den har varit bra, jobbade fredagen så efter det var jag med hjärtat som varit hos mig hela veckan! 
Vi gjorde inte allt för mycket såg lite serier och sånt, jo just de, vi var o köpte en datastol också. Sen när vi ska montera ihop den så var den helt fel.. De måste ha vart fulla på tillverkningen då de skillde 1-2 cm med skruvhålen.. De hade naturligtvis stängt då vi märkte det så vi for dit på lördagmorgon istället. Blev även ett databord då också, nu är de jätte fint i sovrummet.. Men längtar  ännu mer tills vi flyttar! Åh så fint de ska bli!

Jag, Dike, Ida och hennes Nils var och bowlade på lördagkväll också, de var trevligt o roligt men inte är man så haj på de där inte.. Fick 3 Strikear vilket jag är nöjd med endå.. :D

Resten av helgen var slö och såg mera serier, Hart of Dixie (min serie), Game of thrones men bara något avsnitt, vart lite irriterad o arg av den serien så kände inte för att se mer just då.. Vi började då se Fringe och den gillar jag mycket bättre! :)

Ikväll ska jag på kör! Var länge sen första gången nu, men någon gång jobbade man o nån annan var de inställt sen blev man ju sjuk också. Blir att lyssna in låtarna lite nu då!

Känner för att sminka och fota idag men de blir det nog inte tyvärr..

Lägger upp en bild sen en annan fotning. dock är inte hela bilden med vilket är mindre bra, men gillar den på nå sätt endå..! :)


Ha de bra!

Kram 
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar