fredag 1 mars 2013

Ont i nacke!

Hej hej!

Som jag även skrev igår så har jag ännu värre i nacken idag, eller iallafall i morse och under dagen, har använt min vetekudde och micrat den ett par tusen gånger idag och använt den på nacken så nu har de blivit bättre Så grymt jobbigt att ha ont i nacken då det ALLTID vandrar upp i huvudet! Dessutom är de väldigt jobbigt att inte kunna sova..

Har varit hemma idag och de behövdes verkligen, kändes som om jag hade blivit stelopererad över natten. Imorgon blir det jobb iallafall, blir ju tokig att vara hemma och inte göra någonting, men vad ska man göra...

Blir snart att gå och lägga sig eftersom jag börjar 06:30 imorgon bitti, helt insane att börja så tidigt en lördag enligt mig. (nattuggla). Men de är bara bita ihop och kliva upp då väckarn ringer.. Man lär ju vakna till då man börjar städa tornet, standen, grottan och göra smutskanter, för jag har för mig att det är de som står på schemat imorgon! :) 
 
Hoppas helgen och veckan går fort så jag får fara till älskling på torsdag!
Längtar till torsdag!
Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar