torsdag 28 februari 2013

Ett par bilder!

Hej hej!

Har en grym nackvärk, även i ryggen samt höften hoppas de går över snart.. Haft lite ont i höften nu i ett par dagar, skulle plocka upp ett skräp på jobbet från golvet här om dagen och tog mig knappt upp då de högg till i höften. Kände mig riktigt som en gammelkärring.. Just i dag har ju nacken varit värst tyvärr.. Har ju haft ont förut sen atlasbehandlingen, men hoppas de släpper.. 

Nu innan jag går på helgpasset, så tänkte jag ladda upp några bilder från en dag i "studion"..

Det är så grymt kul just nu o fota, vill bara mer o mer. Men de tar sån tid också! Aja, de är bra att ha något att göra då man är ledig och inte älskling är här. Längtar så efter honom nu! Kram på dig älskling om du läser min blogg! :) <3

Här är ett par bilder! 

Tamook fick vara med på en bild denna gång också! :)


Röda läppar är ju så snyggt, varför har man inte de oftare? :)

"Tänk på älskling smilet" <3

Nu får vi se när jag skriver ett inlägg, ska försöka hinna med trots allt jobb i helgen! Ni får ha de bra tills nästa gång!

Ha de bra!
Kram 
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar