fredag 8 februari 2013

Utropsmeddelande!

Tjenare! :)

Känner inte riktigt för helgjobb denna helg, hade gärna varit ledig men men.. Jobba jobba joobbaaa!
Idag så har dagen gått ganska segt på jobbet, hade bara en simundervisning då jag började sen var det inget mer. Jag och SO fösökte komma på något vi kunde göra för att tiden skulle gå lite fortare så vi körde skurmaskinen i varje liten vrå som en fick plats på! Var ju inte heller så mycket folk så..

Tiden gick lite fortare och det var helt plötsligt bara 2 timmar kvar tills vi fick fara hem, och bara 1 tills bassängerna stänger.
Den tiden som var kvar ägnade vi oss åt o berätta roliga grejer som hänt, SO hade en hel del på lager! Var jätte kul o lyssna på!

Sen vart kl 20.30 och jag ropade ut i högtalarna:

"Då har vi ett meddelande till alla kvarvarande badgäster, nu har klockan blivit 20.30 och vi stänger nu alla bässänger, ni har nu 30 minuter på er att duscha och göra er färdiga för att kl 21.00 stänger anläggningen, vi som jobbar idag tackar för oss och hoppas på en fortsatt trevlig kvää.. ä ll!"   (Madde kommer in och försöker kittla mig, lyckas hålla emot ganska bra iallafall, blev lite hackigt kväll med lite skratt på slutet men de bjuder jag på, det är ju iallafall fredag!)
:)
Blir snart sova då jag börjar 06.30 imorgon!



Ha en trevlig fredagskväll och resten av helgen också!
Kram 
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar