tisdag 12 februari 2013

Titt på ny lägenheten och Återbesöket!

Hej!

Åh så glad jag är just nu!
Precis varit och tittat på en lägenhet, den jag snackat om i tidigare inlägg. Den var mycket fin! Så blir att fara till BodenBo imorgon och prata med dem, ska höra om de ska renovera köket och måla om i toan. 
Åh så härligt med ny lägenhet, balkongen är ju typ 5 ggr så stor som den jag har nu. :) Chill!

Aja, idag har jag också varit på återbesök i Haparanda!
Det gick bra, och behöver nog inte fara tillbaka om jag inte får något problem eller så nu! :)
Enligt för och efterbilden så ser man skillnad! Så det är mycket bra! känner mig mycket bättre också, dock är jag ju fortfarande i läkningsstadiet så de ska ju förhoppningsvis bli ännu bättre, i november ska de ju vara helt bra, då de har hunnit gå ett år.

Kommer förmodligen säga upp min lägenhet snart så om någon är intresserad får ni lite info här: 2:a på 57 m2 ca 4555 kr/mån inkl. motorvärmare. Ligger på Svea, Sergeantsgatan, ca 100 m från Konsum. 


Planlösning på lägenheten som jag kommer säga upp..


Nu tycker jag att jag och älskling ska kolla om vi ska se någon film!
Ni får ha de så bra!

Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar