söndag 24 februari 2013

Tillägnat Linnea!

Hej hej!

Idag har jag varit med en av mina allra bästa vänner, har känt dig sedan vi var 6 och 7 år. Även fast de kan vara länge mellan gånger vi ses så är de som om de var igår vi träffades. Kan alltid prata om allt med dig!  <3

Idag så har vi fotat lite och sminkat, tänkte lägga upp lite bilder på Linnéa då det är dem jag hunnit redigera mest! :)

L

I

N
N


E

A

LARSSON
Vacker! :)
 Får väl se om jag får lust och redigera lite fler bilder sen, ni får hålla utkik! :) 
Ha de bra!
Kram
Tezz

4 kommentarer:

  1. Så fina bilder av Linnèa! Du är ju lika duktig som en proffsfotograf! Fast du hade ju en fin modell också! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Är faktiskt riktigt nöjd med bilderna! Tack vare den vackra modellen förstås! :)

      Radera
  2. Haha! Finns alltid där om du behöver mig.. Till vad än det kan vara. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra! :) Är grymt bra att ha någon att ringa på natten för att bara säga hej! :) hihi

      Radera