söndag 17 februari 2013

VI FICK DEN!!

Hej på er! 

VI FICK LÄGENHETEN! Så nu blir det garanterad flytt 1:a Maj! Gud så härligt!
Blev alltså 4:an vi gjorde en intresseanmälan på tidigare, den ligger på 89 m2 så blir lite större än denna som är på 57 m2. Planlösningen stämde inte riktigt med lägenheten då de rivit en vägg, (den som var till ett pyttelitet rum i köket). Men de  var lika bra för då blev köket mycket större! Så det är väl som en stor 3:a istället! Ska höra när vi flyttar in om de ska renovera köket lite grann, var så gamla luckor.. och även måla om i badrummet, det var så gammal och ful färg. :)

Längtar så otroligt mycket nu!

Har spenderat denna vecka med min älskling som haft ledig-vecka, passade på att ta ledigt helgen också då jag kände mig lite slut i kroppen efter återbesöket i Haparanda.. I torsdags var det ju Allahjärtansdag, så jag och älsklingen passade på att snaska lite gelehjärtan och åt en pizza tillsammans, jättegott då vi inte ätit de på vääälldigt länge! :)

Vart även lite skoterkörning på lördagen, men senare på kvällen kände jag att jag fick ont i rygg och nacke så de var inte de bästa.. Men men.. Är huvudet dumt får kroppen lida! Vi fick iallafall frisk luft och en trevlig dag tillsammans med mor och hennes Tomas! :)
Resten av helgen mös vi framför tv och såg på något avsnitt av serien Arrow, tycker den är riktigt bra faktiskt! :) 

Fint väder har de varit i helgen! :)

Nu ska jag surfa runt lite på internet och kolla lite i bilderna som  jag just lagt in på datorn, tack vare Madde som lånade ut sin Canon-kabel till mig! :)

Nu får jag rusa för Tamook började just spela piano i köket! MOOOKIII inte den här tiden!

Ha de bra!
Kram
Tezz

2 kommentarer: