tisdag 5 februari 2013

Tisdag!

Hejhej!

Idag är en tisdag, börjar just fundera vilken dag fettisdag är? har jag missat den eller kommer den snart? Många äter ju semlor redan nu..
Men eftersom jag försöker vara nyttig får man allt vänta med sånt slisk tills fettisdag kommer!

Ringde BodenBo idag och skulle höra hur jag låg till i kön på lägenheten, fick prata med LG, den trevligare av de som jobbar där! :)
Jag låg egentligen 5 a men en hade tackat nej så då blev jag 4a, sen var de 2 som inte svarat så då om 2 timmar så försvinner erbjudandet för dem och då om de inte svarat är jag 2a :) Hoppas att den som är etta inte vill ha den... Och sen att den är fin så vi vill ha den! :)

Nu ska jag se lite tv, sen ska jag nog krypa ner i sängen, jobb 7,30-16,30 imorgon sen blir de träna lite efter jobbet. Hann med ett litet pass innan jag började jobba idag också! :) Skönt!

Gammal bild, men såhär sitter jag framför tvn i vanliga fall! :)

Ha de bra!
Kram 
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar