måndag 4 februari 2013

Ledig dag!

Tja!

Idag är man ledig! Vilket är jätte skönt! Sen blir de jobb tis, ons, fre, lör, sön och måndag! :)
Har hunnit med ganska mycket sen jag vaknade vid 10-11, hunnit spela piano en timme ungefär, sen har jag tvättat sen 12, sista maskinen är i torktumlaren nu så bara en timme till så är de klart! Har även rensat Tamook och Plexus lådor så nu är de rena o fina, sen efter den drog jag en sväng med dammsugaren, fy vad den låter illa.. Aja, de går ju ganska fort så! :) Tänkte dra en sväng med skurmoppen också, nu när jag väl köpt en ny! Den gamla luktade verkligen illa.. :)

Sitter just nu och tar de lugnt en stund och tittar på hur snön vräker ner utanför mitt fönster, kan det inte bara bli påsk nu och sen vill jag ha sommar! Aja, får väl helt enkelt vänta, går inte att göra så mycket annat ;)

Jag vet inte men min balkong måste de vara nå intressant med, alla fåglar vill dit och ekorrar, Tamook blir ju alldeles till sig då alla djurslag är där! Speciellt herr Ekorre! :) Ekorren brukar sitta precis i fönstret framför Moki, trots att Moki väsnas så mycket från insidan!

Ska till jobbet vid 16.30 och träna med Madde, ska bli skönt känns som om jag inte tränat på evigheter, sist var de i fredags!

Kram på er!

Ha de bra!
Kram 
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar