tisdag 26 februari 2013

Jobbeli jobb och bloggeli blogg..

Tja!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och slumra in i drömmarnas värld.. Får se vilket äventyr det blir ikväll, drömmer så roliga och underbara drömmar ibland, medans en del kan vara riktigt obehagliga..
Sist drömde jag att jag var i Harads vid någon stuga med ett gäng därifrån, vi spelade kort och bastade o lite dylikt.. Men helt plötsligt blev alla inlåsta i stugan och rummet började vattenfyllas..(undra om jag zappat förbi fearfactor innan jag skulle sova?)
Aja, iallafall kom alla fram till att jag var mest simkunnig i gänget eftersom jag jobbar med det. Så medans alla plaskade och skrek. (Någon var ju tvungen göra det.) Så vips hade jag på min jobb baddräkt och fick jag den stora äran och simma simma simma o simma.. Till vilken nytta vet jag inte då de enda jag gjorde var att simma från ena väggen till den andra osv.. Helt meningslöst, vattnet steg ännu mer..
Det hela slutade med att jag fick en katt på magen med en pinglande leksak i munnen.. (jag vaknade alltså..)

Borde börja skriva ner allt man drömmer kan ju bli en riktigt kul liten samling.. ;) haha

Imorgon är det dags för jobb! Ska jobba Kväll imorgon o morgon på onsdag, så kommer nog inte skriva så mycket på bloggen förns antingen onsdagkväll eller torsdag, men lovar inget.
Hoppas dagarna kommer gå fort, det är ju Sportlov nu för alla skolor så det betyder ingen simundervisning eller simskola.. :( Tråkigt, de får tiden att gå så fort, o riktigt kul kan de också vara! :) Man blir så glad av ungarna ibland!
Det som är riktigt kul är när man går på stan och möter en mamma med ett barn som säger: - MAMMA! Titta, det där är min simfröken! Och hejjar med en riktigt vinkande hand mot mig!
Så roligt, synd att jag inte kan komma ihåg alla namnen på er söta barn bara! :) Alla Bodens skolor blir många namn för lilla jag :)

Nä, nu ska jag dra mig från datorn!
Här får ni en godnatt bild från Plexus och hans Älg! :)

Godnatt! <3
Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar