torsdag 28 februari 2013

Regn o slask och en make over!

Tja!

Gud vad de har regn/snöat idag, vill bara hoppa över allt slask och få bar asfalt nu! Man tar sig knappt fram här på Svea när man ska köra ut mot "stor-vägen".. Massa slask, blir rädd att köra fast typ. :)

Aja, idag så har jag varit och tränat med Madde! De gick ganska bra, men kände mig inte så glad o träna idag, men men de gick ju iallafall. :) Sen åt jag och Madde lunch på stan, samt gick in en sväng till butiken GILLA för att leta ett par plastblommor som jag ville ha, men de fanns inte sånna jag var ute efter så istället vart de ett litet påskpynt i förtid samt massa påskfjädrar.
Senare kom jag hem och tänkte prova använda mina fjädrar med att fota Plexus och Tamook, orkade inte fota dem så mycket. Skulle ju bara testa lite, är liksom ganska länge kvar till påsk..

Senare kom Sandra förbi, till min stökiga lägenhet då allt står på fel ställen när jag fotar. :)
Jag hjälpte henne bleka och färga håret, sedan gjorde jag en sminkning samt hårstyling på henne. TOTAL MAKE-OVER!

Här har ni några bilder!

S
A

N

D

R

A


NILSSON
Så fin! :)

Ha de bra!
Kram Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar