onsdag 20 februari 2013

Tidig morgon och ledig dag!

Hejhej!

Shit, igår somnade jag direkt då jag kom hem, 18.00 eftersom jag hade sån migrän.. Även dagen innan men hade gått över lite under dagen som tur var så man kunde jobba.. Aja, back to story.. somnade 18.00 och sov till 7.20 imorse, aja de var väl lika bra att kliva upp, ovanligt då man är ledig att stiga upp så tidigt.. men men..
Dagen blir ju såå himla lång!

Nu är klockan 12.00 och jag har hunnit med att städa sovrummet och gosa med djuren en stund, sen när jag gick igenom överskåpen i sovrummet hittade jag min lilla "fotostudio" mitt lakan och en pläd som jag brukar använda, så jag drog bordet mot den tomma väggen och la på lakanet samt min pläd och Vóila! En studio för djuren! :) Spenderade säkert en timme på att fota dem, mycket fina bilder, men det gäller att vara snabb då man ska fota Plexus. Så himla kul att fota nu då jag fick en ny blixt av min käre pojkvän! I LOVE U!! :)

Efter de så har jag fixat adressändring för elen och kollat upp lite annat på internet.. :)
Kom på att de är bara 70 dgr kvar nu tills ut- och inflyttning! LÄNGTAR! 

Här kommer lite bilder på barnen ;)

BUS!! MUMMS!!
 
Tamook i sovrummet!

Finis!

Illrar kan också sitta vackert!

Till Attack!

Åsså tungan ;)
Ha en fin dag idag!
Kram
Tezz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar