måndag 4 mars 2013

Sjuk..

Hej!

Sitter här hemma och blänger ut på det fina vädret, istället för att gå ut och/eller vara o jobba så får jag sitta här inne o snora!
Är alldeles tung i huvudet och ont på varje liten centimeter av kroppen.. Igår fick jag jätte ont då jag skulle andas, när jag tog djupa andetag så högg de till i hela ryggen och bröstet, var tvungen att kura ihop till en boll för att de gjorde så ont.. Brukar ju få att de hugger till i bröstet någon gång då o då, men inte såhär.. Vart lite orolig då jag fått åka in på sjukhuset och andas i en sån där grej en gång.. Men försökte lugna ner mig och gick o la mig, somnade efter några om o men o spelande på telen..
Idag känns det iallafall mycket bättre (med andningen), förkylningen har dock blivit värre..


Hoppas ni friska njuter av det fina vädret!

Nu ska jag försöka göra en sjukanmälan på internet och sedan ska jag försöka göra mig nå frukost!

Ha de bra!
Kram 
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar