fredag 19 april 2013

Bilder från en ledig vecka!

Tja!

Är ledig idag, har suttit i nån timma och hållt på med google+ vet inte riktigt hur allt de där funkar ännu men men.. Skulle tydligen bli bättre att jobba med min blogg om jag uppdaterade till de.. Så man måste väl lära sig de med.. Aja finns så mycket man kan lägga till men tar de bit för bit då jag orkar!

Tänkte ta och ladda upp lite bilder från de vi var i Arjeplog och körde lite skoter och dylikt..
Märkte att jag inte gjort de ännu.. :)

Till och med jag fick vara med på bild! :)
Järven på språng.

Kusiner! :)


Mulle leker i snön!

Mulle :)

Emilia!

Kusiner i snön! :)

Vincent! :)

Jag och Mulle i backen! :)

Bus :)

Busande! :)

Älskling! :)

Älskling :)

På bild igen :)

Freja - Sibirien Husky! :)
Nu ska jag fixa håret lite och kanske gå på en promenad med Plexus! :)

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar