söndag 28 april 2013

Drömtydning o flyttning!

Nu är de mer kaos än förut! Man tar sig knappt fram i lägenheten..
Nu ska vi se, på tisdag vid 7:00 får vi nyckeln till lägenheten, Hämta den, sedan på jobb 7:30 till 9:30, då jag tagit komp resten av dagen, kunde inte ta hela eftersom de fattades två timmar.. :) Men men, 9:30 blir det att flytta alla andra saker de inte redan hunnit med!

Längtar tills allt är klart! Känner mig så stressad då hon som ska flytta in pratade om att hon kunde flytta in tidigare. Alltså skulle jag ha besiktning den 7:e.. Jag har ju betalat hela månaden så vi skulle lösa de tillsammans men hon verkar inte höra av sig som hon sagt. Skrev ett mess att om hon inte hört av sig förns på måndag så tänker jag skjuta upp min besiktning och hon kommer inte få flytta in tidigare. Inte ska väl jag betala o hon ska flytta in o bo gratis?!

Aja, får se om hon hör av sig imorgon.. Känner mig så stressad över sådana saker, saker som man måste vänta på svar och att folk måste bestämma sig och dylikt. Vill få allt klart på en gång, beslut som inte behöver väntas på. Raka svar helt enkelt! Så underbart de hade varit.

Har drömt så sjuka grejer på sistone då jag varit stressad.. Drömde inatt att jag tappade tänder, har gjort de förut för några år sen, men väldigt ovanligt för mig.. Slog upp de på google och fick denna betydelse:

Tappa tänder
Drömmar om att tappa tänder är vanliga. Om du drömmer om detta kan det symbolisera maktlöshet och osäkerhet. Att du känner dig oförmögen att smälta och handskas med situationen just nu. Också att du kanske upplever dig som oförmögen att göra dig hörd eller att du känner att du förlorar din personliga kraft.

Är ju precis som jag känner just nu.. MAKTLÖSHET speciellt! Då man bara måste vänta på andras beslut och inte kan göra något själv för att de ska bli bättre eller ordna sig fortare. Ganska fränt de där med drömmar då man kollar upp det!

Min dator har nyligen blivit "ominstallerad" eller något.. så jag har ingen ordning alls bland bilderna jag just la in från mobilen.. Var hela 5000 någonting objekt.. inte undra på att mobilen gick segt.. :)

Lägger upp nån bild som kommer från mobilen.

Sov sött!
Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar