tisdag 16 april 2013

Djurfoto, Make-Up & Styling!

Tja igen!

Har nu fixat o trixat lite med bloggen och fått in en ny sida: Djurfoto.

Älskar att fota djur, det är bland de roligaste som finns. Har även vunnit en foto tävling en gång för länge sen och då var de djur som gällde. De gjorde en liten snabb intervju med mig och fick ett par bilder.. Dock är de riktigt gammalt nu (bilderna) och man har hunnit lära sig lite mer och har bättre kamera nu!
Här är iallafall en länk till intervjun eller ska jag säga "Fokus på."

http://djurfoto.ifokus.se/articles/4f401c4188f47277f4076c15-fokus-pa-teresestromberg

Riktigt kul är även att få fota andras djur och inte bara mina egna, dels för att göra andra glada med bilder på deras djur samt att de blir lite utmaning!

Ska även på en stund lägga in ännu en sida med lite Make-Up & Styling. Hoppas de kommer att gillas!

Ni hittar djurfoto och (snart) Make-Up & Styling i flikarna högst upp!

I Make-Up & Styling kommer jag visa sånt som jag stylat och fotat, dock bilderna av mig är inte tagna av mig! De är av några av mina vänner.
Var ett tag sen jag gjorde en styling och "plåtning" nu så kanske dags igen.. 

Frågan är bara vem... ? ;)


Ha de bra!
Kram 
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar