torsdag 25 april 2013

Sjukling..

Tjosan..

Inatt var de synd om mig.. Åkte på magsjuka eller nått.. fick kräkas hela natten kändes det som.. :/ Sen när jag skulle dricka vatten ur kranen kändes de som om någon hällt ett helt sockerkar i vattnet.. inte gott.. Lyckades tillslut somna om då älskling strök mig på ryggen..

Idag har jag varit hemma, men jag har inte kräkts någonting, men känns lite oroligt i magen ännu..  :/ Blir väl bättre, inte vågat äta allt för mycket..

Missade alltså simskoleavslutningen idag, that sucks! Såg ju fram emot den, men jag kan ju inte smitta ner alla eller sådant.. :(

I love U darling <3

Nu ska jag fortsätta ta de lugnt och kanske lösa lite korsord.. om de inte är för svårt. Älskling var så rar och gick enbart en 3 vända på konsum för att köpa mig en korsords tidning, dock vart det typ den svåraste men de kunde ju inte han veta! Älskar dig för att du köpte den endå, nu har du en anledning att hjälpa mig med den också med tanke på att jag inte är någon expert på det! :)

Bjuder på en icke sjukling bild!
Mys i solen en härlig dag! Lupus <3

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar