tisdag 16 april 2013

Det börjar närma sig..

Nu är vi snart där!

Den 30 april får vi nyckeln till våran nya lägenhet längtar såå!
Ska bli så skönt att få flytta till en ännu större lägenhet! hela 89 kvadretmeter!

Just nu bor man i ett kaos, bara 2 veckor kvar så skönt att man börjat packa saker o så men i hela sovrummet är de hur mycket som helst!

Aja, till helgen ska eventuellt jag och pappa fixa med o tömma mitt förråd samt att ta med soffa, vrumsbord, tvbänk och säkert något mer, försöker skriva ner de så jag kanske kommer ihåg var som ska tas till Harads och lämnas där..

Igår var jag på kör, tycker det är grymt kul att sjunga igen! Eller ja, jag har ju aldrig slutat men att få sjunga med någon annan kan man väl säga och lite mer seriöst än när man svamlar på här hemma.. :)

Undra om grannarna har hört mig sjunga någon gång.. hehe hoppas inte.. ;) Vill sjunga lite singstar någon dag men måste ha någon som sjunger med mig.. Inte lika kul själv.. :)

Nu ska jag gå och göra lite nytta.. .


Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar