lördag 6 april 2013

Snabbt inlägg!

Tja!

Nu är vi i Arjeplog och myser i det härliga vädret, därför jag är så dålig att uppdatera.. Men då jag kommer hem till Boden igen ska jag fixa massa bilder och inlägg!

Kan berätta lite snabbt om varför jag var på VC, i förra inlägget... Gjorde nämligen illa mig i nacken på Långfredagen då vi var på skoter tur.. Fick en ordentlig Whiplash..
Läkaren på sanden gav mig massa medicin så jag inte skulle ha så ont.. Har mått så illa och haft ont i en vecka.. Sedan skickade läkaren iväg mig till Sunderby sjukhus för röntgen av nacken ifall det skulle vara någon fraktur..
Jag fick åka in i nån konstig maskin som snurrade runt mig.. Som även berättade när jag skulle andas och hålla andan.. Även blunda då en lampa lös..

Det hela resulterade i NOLL fraktur vilket jag kände mig lättad över, dock var de inte säkra på hur mjukdelarna var skadade..Läkaren har iallafall rekommenderat att jag ska försöka röra mig i nacken mycket så jag inte blir stel, och att jag då får ta med tabletter mot smärtan... aja, läkaren ska ringa mig igen på måndag så ska jag prata lite med denne och även försöka boka in ett allergi test så jag kanske kan få en spruta inför pollen i sommar sen...

En skoterbild på älskling sen påsk i Hatten!

Nu ska jag mysa vidare och vila rygg & nacke...

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar