måndag 9 september 2013

Dags för ett till inlägg

Hej hej!

Nu är de ju som sagt måndag igen.. Nya tag för veckan.. Steg upp 7:20 trots att man var ledig..
Skulle lämna bilen för att de skulle byta rutan som tagit ett år för dem typ.. Lämnar bilen och åker inlines hem..
Den skulle vara klar på förmiddagen så väntar o väntar tills vid 14 de äntligen ringer.. Ja... Då var de ju förstås fel ruta de hade.. Hade de inte liksom kunnat säga de då jag kom med bilen o allt..
Då var de bara o åka o hämta den igen och ingen ny ruta fick jag ju.. :/ Vänta ännu en vecka då de beställt den nya idag..
SUCK!
Aja, de lovade att tvätta min bil och lite annat smått då jag fått vänta ca 1 år på att få en ruta bytt till rätt färg...


Blev väl ca 1 mil inlines idag! Skönt att ha tränat!! :) Dock åt jag en massa godis som var på tvrums bordet... :/

En svala i mellanström!


Nu ska jag o älsklingen se en film så ni får ha de!

Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar