onsdag 18 september 2013

Tillverkning..

Hej!

Nu har jag äntligen tagit mig för att lägga ut på internet att jag tillverkar och säljer Shamballa armband i olika modeller.
Tycker det är jättekul att ha hittat något som jag verkligen tycker om! Extra kul då jag gör på beställning också och kunden får välja själv. Mycket olika variationer!

Priserna är avsedda för materialet eftersom jag tycker det är roligt och mer som en hobby än en "butik-grej".

Idag skulle jag ha jobbat, men orkade bara med ett par timmar innan min värk blev sämre i huvudet.. Har haft den sedan mitten av Juni.. Inte som vanlig huvudvärk och migrän.. Skum på nå vis.. Och alltid på höger sida av huvudet.. Kan inte röra sig utan att de gör ont eller böja sig för att endast ta på skorna.. Sen kommer de som små attacker då och då, som gör grymt ont.. måste stanna upp o hålla hårt om huvudet typ..
Blir läkaren imorgon o höra vad de säger..
Hoppas på att de är nå simpelt som bihålorna.. typ att de är vatten i dem eller något..

Nu ska jag vila o se en film för så mycket mer orkar jag inte idag.. Sen sängen!

Första armbandet jag gjorde!
Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar