torsdag 26 september 2013

Onsdag

Hejsan!
Nu är de snart dags för mig att sova, känner att ögonlocken börjar bli tunga.. :P

Idag så har jag lämnat bilen på fix sen de körde in i trottoarkanten då de lämnade den.. Får den nog innan jobbet imorgon iallafall.

Har gjort lite armband idag också, har gjort lite beställningar, så roligt!

Imorgon blir en annorlunda jobbdag, halva dagen ska jag jobba i badet och halva i kassan. :)

Ida var här igår! Kul att hon kommer och sover här ibland, nu var det nog för att de inte skulle gå nån buss hem. :)

Gjorde mig ett armband, sjukt lång tid de tog när de typ är FLERA meter snören!

Blev så sjukt sugen på att äta plättar nu.. :( Ge mig någon..

Nu blir de sova så man orkar upp, hämta bilen och sedan jobba till 21.30 :)

Ha de bra och sov gott!
Kram
/Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar