måndag 30 september 2013

Arbetsbord.. och frågor!

Hej!

Nu har jag äntligen köpt mitt arbetarbord, där jag kan göra alla mina armband och andra pyssliga saker!

Förra veckans pyssel var en hel del namnarmband och glittrande shamballa armband, sen var det något pannband till en häst och lite mer småsaker. Jo, massa örhängen var det också! :)

För er som vill se pannbandet till hästen så ska jag lägga upp de så småningom..

Har massa idéer på olika saker jag ska börja göra men man måste ju få hem allt så man faktiskt kan börja göra det.. :)

Hmm.. ställer ofta inte frågor på bloggen då man sällan får svar.. men kan väl se om de faktiskt är någon som vill svara...

Vad är du intresserad av?
Vad i smyckes - väg är du ute efter?
Vad tycker du är snyggt? Nitar/Glitter/Färg/osv.

Hoppas att någon känner sig manad att svara på de frågorna.. :)

Namnarmband, Barn 50:-/st, Vuxen 60:-/st.

Örhängen 60:-/st

Shamballa med andra pärlor 80:-/st

Shamballa färg, 60:-/st.

Ny silvrig modell, 80:-/st.

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar