onsdag 9 oktober 2013

Sidvyer och besökare!

Tjosan!

Undrar egentligen vilka som följer min blogg.. det hade varit roligt att veta!

Har kring minst 50 besökare om dagen då jag inte gjort något inlägg vilket är jättekul! Är inte så mycket kanske en del tycker, men de gör inte mig något.. Jag har endast denna blogg för att få skriva av mig och dela med mig med bilder och dylikt, att många tycker det är intressant är bara en bonus!

Idag har jag tillverkat några armband, inte allt för många men några få. Fick nämnligen massa färgpärlor i brevlådan så vart riktigt lycklig! Så kul att få paket. :)

Har precis jobbat helg. (den som var alltså.) och nu taggar jag för extrahelg.. :( why.. ?!

Aja, har ju iallafall tur att man börjar senare på extrahelgen..

Eftersom jag somnade om och sov grymt länge idag är jag inte alls trött nu.. suck..  tur man inte börjar jobba förens 12:30 imorgon.. Nu har ju simskolan börjat igen så de ska bli kul att träffa alla små sexåringar med glittrande bus ögon.. Vi ska göra lite krokodilhopp och cirkusdelfiner, det är alltid uppskattade uppvärmningsövningar. Sen får vi se vad vi hittar på. :)

Nu ska jag se nån serie som Dike har laddat ner.. Får se vad de är för något! :)

Här får ni en gullig bild på Tamook att se på! 
Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar