torsdag 24 oktober 2013

Jobb och hårfix

Imorgon blir de jobb igen, känns som de var riktigt länge sedan nu.. ska bli skönt o komma tillbaka dock är man ju lite sjuk ännu men de får gå an endå! :)

På morgonen ska jag till salongen så min syster får fixa mitt hår lite, de blir bara o ljusa till det lite, utväxt o dylikt, sen ska jag fundera på om de blir nå svart till nästa fredag! Så skönt med en syster som är blivande frisör, sista året går hon nu. Tidigare har man gjort de mesta färgningen själv och dylikt, men nu får ju faktisk hon göra det, så skönt när nån fixar och donar i håret kan typ somna då! :)

Har fixat lite armband idag, blir lite då och då, kollade också upp med skatteverket om man måste registrera sin hobby o så.. men jag klarar mig då jag håller mig under den maxinkomsten man får ha!
Skönt det iallafall!

Aja här har ni lite armband att kika på! 

Finns även i rosa! :)

En färdig beställning av en kund!

Nån som vill köpa, de två längst till höger är sålda!

Ha en bra torsdagskväll!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar