onsdag 23 oktober 2013

Börjar bli bättre

Idag börjar jag äntligen känna mig på bättringsvägen, dock lite feber? fortfarande, fryser som en tok o svettas nästa sekund..

Har sovit jätte bra inatt mot för andra nätter, nässpray och strepsil mint samtidigt funkar super! Slipper hostan tack vare det ett tag!

Har ringt felanmälan idag, (Bodenbo) halvstock i avloppet eller nått.. de stängde ju av vattnet direkt efter de blev så, så kanske hör ihop med de.. :S

Aja, nu ska jag äta något tror jag, börjar bli hungrig, har inte ätit något ännu..
Vill se serie nu också, men får se om Dike vill det.. :) Håller tummarna..

På fredag så är jag tillbaka på jobbet, ska bli skönt att komma tillbaka, känns som jag varit sjuk en evighet, kommer väl fortfarande vara krasslig men bättre iallafall..

Foto: Maria Hedberg, Ateljé M.

Ha en bra dag!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar