lördag 19 oktober 2013

Hårförändringar..


Börjar med att bjuda på en gammal bild! :)

Jag och Lupus för ca 4 år sedan! <3
Igår så blev det inte allt för mycket gjort.. men det var ju inte meningen heller.. Vet att jag skrivit om min förkylning i de mesta inläggen men är verkligen less.. mer än en vecka har gått och de blir inte bättre..:/ Hoppas jag är frisk till tisdag så jag kan jobba!

På eftermiddagen for vi till Mamma och Tomas, Lupus fick följa och var hur glad som helst, fick ju träffa lillebror Tiger! :)
De bjöd oss på mat och efterrätt! Gott var det, sen lät mamma såhär: men ska du ha det här, eller de här.. eller kanske det här? Rar mamma man har som vill ge en dittan och dattan. :)
Det följde alltså hem några kläder som inte passade henne längre, några handdukar som matchar badrummet, och även några växter, varav mest ampeliljor! :) Har en katt som käkar upp alla sånna han ser! :)

Idag har jag varit ut en sväng.. ja.. promenad med Lupus. :) Fortfarande sisådär 5 meter pissa, 5 meter pissa.. även fast det inte finns något att pissa ska han de.. :)
Idag gick vi förbi Statoil, Dike skulle köpa nå drickor så vi väntade utanför.. Då ropade personalen i luckan, "Får han äta korv?" Så då fick han sig nya vänner på Statoil.. Charmören! :)

Jag har börjat fundera på att fixa håret lite grann.. Inte klippa eller så nu när jag äntligen fått långt.. men ska nog färga lite eventuella svarta slingor i underhåret.. :)
Får se om de blir något sånt.. Har ju haft det en eller två gånger tidigare.. :) 

Här är också en gammal bild.. ca 4 år sedan, då jag hade mörkt underhår.. Hittade ingen bättre bild på denna dator.. ska se om jag gör de nån annan dag! :)

Jag och Lupus på promenaden idag, det har kommit snö 19/10-13!!! :)

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar