torsdag 31 oktober 2013

Nytt!

Idag så har vi fixat på för fullt med förberedelser på jobbet inför Halloweenpartyt.. Varit och köpt lite grejer och gjort lite saker på jobbet..
Är ju egentligen ledig imorgon men kommer jobba extra på kvällen från 17..  Hoppas verkligen många barn och ungdomar kommer!

Ska leta reda på lite gamla trasiga kläder imorgon som jag ska ta med till jobbet. Vet inte om någon annan gör det så bäst att jag letar reda på något, har man sjuttio-elva sopsäckar med kläder borde jag ju kunna hitta något! :)
Är så sjukt kul att alla hjälps åt och har massor av ideér!

Juste, blir att fixa en pumpa imorgon också!

Samt att jag ska till syrran på Frisyr och fixa håret ännu lite till, denna gång blir det lite mörkare i underhåret.

Sen så köpte jag sängöverkast, kuddar, gardiner och lite till av Else-Britt, Farmors syster.. :) Så nu är det som nytt i sovrummet! Det blev jätte fint! Tamook vart glad över ett överkast, legat där sedan vi bäddade sängen. :)

Rubriken fick bli nytt! Eftersom det är mycket nytt ikring just nu.. Halloweenparty för första gången, fixa håret, blir som nytt då, samt ny fixat i sovrummet!

Imorgon ska jag även få sälja lite armband! :) Tjoho! Så kul när någon vill köpa, det blir som personliga presenter och dylikt! :)

Juste! På lördag blir de farmen efter några om o men med Madde! Fun fun! Undra hur man ska sminka, och vad man ska ha på sig.. alltid lika svårt!

 
Rosa Oktober

Aja, Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar