tisdag 5 november 2013

Halloweenparty + Halloweenfest

Ja, Halloweenpartyt på Nordpoolen vart en riktig succe! Var grymt kul att så många kom, och gud vad vi har jobbat på bra allihopa för att få till det! :)

Ska ladda upp nå bilder från de här nedan:

Bilder från Maddes tele, Tjohooooo! :)

För att vi är awesome!


Sen så var det ju Halloweenfest på farmen.. :)

Det var också grymt kul! Jag och Madde var där och hade riktigt roligt!
Madde hade målat en dödskalle på halva ansiktet med pusselbitar så de föll ihop! Jätte snyggt, hon är så duktig..:) Jag fick en hel drös med tänder och stor mun! :)
Tänderna ville inte sitta först så fick måla dit istället :)

Bilder av Madde! :)

Min sminkning! :)
Sen efter helgen så har jag jobbat måndag o idag tisdag.. Ledig imorgon så tänkte sova ut.. men de blir nog inte så.. Måste vara på VC imorgon vid 8 för att kolla upp mitt öra.. Jätte svullet framför örat och gör ont.. :/
Kände av det på söndagkväll och har bara svällt mer o mer fram till idag, har inte ont i själva örat eller i käken/tänderna.. så får se vad läkaren säger..
Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar