tisdag 19 november 2013

Puh..

Gårdagen tog verkligt slut på mig.. Var på halvdåligt humör nästan hela dagen.. Sedan på eftermiddagen bröt allt ut, med den här artikeln som snurrat runt..
Fattar inte hur folk tänker ibland.. och alla så kallade vänner.. Man får verkligen veta vilka som är ens riktiga vänner och vilka som är kappvändare om man kan säga så..

Och till alla er som skriver meddelanden till mig eller andra illerägare, om "hur fan kan du ha sådana djur, och länkar till artikeln" Ni kan fan rent ut sagt dra åt helvete!

Nu känner jag hur ilskan kokar än en gång..
Är så skönt att man kan skriva av sig här iallafall..

Idag har syrran varit förbi en sväng, hon såg ett armband jag gjort. Ett grönt, som jag tänkte på henne då jag gjorde det.
Hon fick ta det, eftersom hon verkade bli kär i den gröna färgen direkt. :) Hehe..

Sen så skulle mamma komma förbi en sväng men hon han inte, för mycket jobb och dylikt. Men då vi handlade så gick vi förbi hennes bil, lämnade en lapp på hennes ruta "HEJ MAMMA" stod de på den.. Undra om hon sett den? :)

Drog en powernap på ca 3 timmar tidigare, är som sagt helt slut.. Huvudvärken är tillbaka.. Hoppas den går över snart.. Om ett par dagar iallafall..
Av 7 dagar i veckan så har jag säkert ont 5 dagar, lite mindre vissa o mer andra..
Har ju tagit flera veckor nu, var är min kallelse..?
Börjar känna mig som huvudvärkstablett knarkare typ..
Såhär blev håret som syrran fixade för ett par veckor sedan.
Nu ska jag ta de lite lugnt, gjorde nyss en fotlänk av ett gammalt armband också!
Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar