fredag 22 november 2013

Smycken och sånt!



Idag så har jag sålt iväg två hyllor som bara låg och skräpade i förrådet. Skönt och bli av med lite saker då o då!

Resten av dagen har jag tillverkat smycken och sett lite tv. Passat på o vara lite ledig innan jag ska jobba lör,sön,mån,tis... Har riktigt ont i tummen då jag bränt mig ett x-antal gånger på den idag då jag bränt trådarna till alla armband.. Men men ska de bli snyggt så får man lida pin. ;)

Här kommer en bild på smyckena jag gjort, Swarovski armband med dödskallar. Säljer dem för 90:-/st.
Är ni intresserade av att se mer av mina smycken, gå in på:
www.facebook.se/TS.Smycken
Finns även i fler färger vid beställning. :)

Nu ska jag passa på att njuta av resten av fredagen och bara ta det lungt! Njuta av min apelsinsaft som jag konstigt nog börjat tycka om, aldrig gjort det riktigt tidigare.. Sen har jag ju fortfarande kvar lite cheezballz... MMmmm! :)



Ha de bra och önskar alla er en trevlig helg!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar