måndag 11 november 2013

Rensning..

Har rensat lite på facebook idag.. Vänner som inte är vänner eller ja vad säger man.. Som man inte umgås eller så med. Ja men sånna man inte tycker är så intressant att se på nyhetsflödet eller vad man säger.. Börjar bli less på att scrolla ner en km innan man ser något som är intressant.. :)

Sen har man rensat bort lite inlägg i grupper man gjort med tiden.. Samt gjort några nya.. :)

Nu ska jag väl ta o äta något för min mage kurrar jätte mycket nu..
Väckte just älskling som sov till halv 14!!! Aja somnar man inte förens halv 7 så.. :)

Eftersom han också läser min blogg tycker jag att han gör mig sällskap in i köket nu och äter något med mig!
TACK, älskar dig! <3

Foto: Maria Hedberg Ateljé M

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar