tisdag 26 november 2013

MAGNETRÖNTGEN och EXTRA TIDNINGEN

Tja!
Äntligen avslutat de 2 jobbigaste veckorna på hela schemat.. Ledig 3 dagar på 14dagar.. Och bara en åt gången.. 
Suck.. Men men, nu är jag ju ledig 1 dag sen jobb torsdag, fredag och sedan får jag vara ledig en helg! SKÖÖNT!


Idag så har det varit mycket magistermärken elever.. Många som vill få högre betyg i idrott får via skolan komma och göra dessa märken, varav vi eller deras lärare måste kolla av att de gör vissa saker.. :)

Själv så började jag, Stina och S-O ta Guldmagistern.. Eller S-O skulle nog kanske ta guldemalj.. :)


Det är många som beställer julklappar av mig nu, så jag har vad jag gör fram till jul, väntar dock på massa material till en del.. Hoppas det ligger i brevlådan imorgon så jag kan börja på alla ca 20 st beställningar! SNÄLLA VAR DÄR IMORGON!!

På tal om brevlådan så ska jag gå och tejpa igen brevinkastet i dörren så EXTRA TIDNINGEN sätter sin tidning i brevlådan denna gång och INTE i brevinkastet KL.04:00!! FÖRBENAT svårt verkar de ha att veta vad brevlådan har för funktion.. ska även skriva en miniatyr lapp.. "använd brevlådan!"
När man är så lätt väckt som jag, jag blir typ chockrädd när det helv plötsligt smäller till i lägenheten av den där.. Får typ panik och sätter mig upp.. Då är hela dagen förstörd och den blir en stressad och huvudvärksdag.. Eller ja.. alla dagar är nästan huvudvärksdagar men men..

Nu har jag iallafall fått en kallelse till Magnetröntgen, så jag ska till Gällivare på den, den 6 December..



Magnet, (Bild lånad från Google.)
Röntgen..
Magnet+Röntgen.. typ.. ?

Ha de bra!
Kram
Tezz



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar